Lawpedia
  • עמוד הבית
  • עורכי דין מומלצים בפריסה ארצית
  • מדריכים משפטיים
    • דיני משפחה
    • דיני נזיקין
    • מקרקעין ונדל"ן
    • חדלות פירעון ושיקום כלכלי
    • דיני עבודה
    • פלילי
    • לשון הרע והוצאת דיבה
    • משפט מנהלי, מוניציפלי וציבורי
    • תביעות קטנות
  • אודות
  • יצירת קשר
  • עמוד הבית
  • עורכי דין מומלצים בפריסה ארצית
  • מדריכים משפטיים
    • דיני משפחה
    • דיני נזיקין
    • מקרקעין ונדל"ן
    • חדלות פירעון ושיקום כלכלי
    • דיני עבודה
    • פלילי
    • לשון הרע והוצאת דיבה
    • משפט מנהלי, מוניציפלי וציבורי
    • תביעות קטנות
  • אודות
  • יצירת קשר
ראשי זירת המומחים איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק?

איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק?

10 באוגוסט 2022 11:01 סגור לתגובות על איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק? הצוות המשפטי של Lawpedia

פרסום בפייסבוק הוא אחת האפשרויות היותר אפקטיביות למשיכה של לקוחות חדשים כל עסק. מדובר על פלטפורמת פרסום מתקדמת ביותר, עם יכולות פילוח וסינון של קהל היעד, ומספר דרכים לפרסם את העסק כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות בסיום כל קמפיין פרסום.

רוב בעלי העסקים מכירים היטב את היכולות של פייסבוק במשיכה של לקוחות חדשים לעסק. מדובר על פלטפורמה עם חשיפה עצומה (מעל 5 מיליון חברים בישראל) שיכולה לעזור לכל עסק למשוך לקוחות חדשים בצורה עקבית ובכמה ערוצי פרסום אפשריים.

פרסום ממומן בפייסבוק

איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק?

בפייסבוק יש מספר דרכים להגיע לגולשים פוטנציאליים ומשיכה של לקוחות חדשים באופן זה. כל הדרכים הללו הם חלק ממערכת הפרסום המשוכללת של פייסבוק, המאפשרת להגיע באמצעות קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק לקהל מפולח ורלוונטי לפי בחירה של בעלי העסק המפרסם.

הסוגים השונים של קמפיינים בפייסבוק:

  • קמפיין רימרקטינג בפייסבוק – קמפיין פרסום שמבוסס על קהל שכבר קיים במאגר של בעל העסק (רשימות מייל, מספרי טלפון וכו') או קהל שקיבל "סימון" לאחר שביקר בדף של המפרסם או בדפים של מתחרים שלו וכן הלאה. מרגע הסימון הקהל הזה ייחשף למודעות של המפרסם לאורך פרק זמן שייקבע לשם כך.
  • קמפיין המרות בפייסבוק – קמפיין שהמטרה שלו הגעה לשיעור המרה גבוה ככל שניתן. המרה היא פעולה שייבצע הגולש שנחשף לפרסום ודוגמא לכך היא מילוי טופס, גלישה לדף כלשהו, ביקור באתר האינטרנט, חיוג למספר שפורסם וכן הלאה.
  • קמפיין לידים בפייסבוק – אחד הכלים החזקים ביותר בפרסום הוא קמפיין לידים. בקמפיין הזה המטרה היא משיכה של לידים רבים ככל שניתן של הגולשים שנחשפו לפרסום. כל שעליהם לעשות במרבית המקרים הוא לאשר את משלוח הטופס שנפתח עבורם וכבר מכיל את הפרטים שלהם (טלפון, מייל, מקום מגורים וכדומה) במרבית המקרים. הקלות של השארת הפרטים לקבלת מידע נוסף מושכת רבים לשלוח את הטופס ויוצרת מאגר לידים גדול עבור המפרסם.
  • קמפיין לייקים בפייסבוק – קמפיין זה נועד למשוך עוקבים לדף הפייסבוק של המפרסם. הקמפיין מציג את השירות או הנושא בו עוסק הדף וחושך את הגולשים לעשות לייק לדף. מאותו הרגע הם יהיו חשופים לפרסומים של פוסטים בדף וכן הלאה.

יש לזכור שכל הקמפיינים הללו "רצים" רק עבור הקהל שבחרתם מראש לאחר פילוח וסינון.

מה החשיבות של הפילוח והסינון בפרסום בפייסבוק?

הפילוח של קהל היעד מאפשר לכם לא להשיק אנרגיה וכספים מיותרים בקהל גולשים שפחות רלוונטי עבורכם. בדרך זאת אתם משקיעים רק במי שיש סיכוי גבוה יחסית שיהפכו ללקוחות שלכם, יעקבו אחרי הדף שלכם או יבצעו המרה שאתם מעוניינים בה.

הפילוח עובד בצורה נוחה וקלה ויוצר סינון של קהל היעד. אפשר לבחור רק גברים, רק תושבי השרון, רק גילאי 30-45, רק כאלו שהתעניינו לאחרונה בדיני משפחה, הסדרי חוב או רכישת מקרקעין למגורים. רק הקהל הזה יהיה חשוף לקמפיין שתבחרו לעשות ולכן עלות הפרסום תהיה נמוכה יחסית וממוקדת ברמה הגבוהה ביותר בקהל לקוחות פוטנציאלי.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת Viral Marketing שיווק דיגיטלי אשר מעניקה פתרונות פרסום, שיווק וקידום בפייסבוק לעורכי דין. 

« הקודם
הבא »

© כל הזכויות שמורות – LawPedia – האנציקלופדיה המשפטית שלך. סקירות, חוות דעת והמלצות על עורכי דין בפריסה ארצית.
האתר נבנה ומקודם על ידי Signup קידום אתרים.
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס